Fick för mig att kolla igenom lite gamla bilder och hittade en del ifrån Grebbestad. Direkt börjar tankarna flyga iväg och jag funderar på att skicka ett sms och kolla om lägenheten är ledig. Vill gå på bryggan en tidig morgon och känna den kalla havsluften mot mitt ansikte. Vill gå in på Sjögrens och hejja på herrarna på VIP-bordet. Längtar till den lilla byn som stulit mitt hjärta.
2006 var jag och bror min på plats och det var karnevalvecka. Underbart med alla människor som satt längsmed vägen och ville se karnevalståget. Värmen. Kärleken.
Jag har inte hört något från jobben jag sökt men kämpar vidare. Jag har två stora drömmar, den ena är att flytta till Grebbestad. Vi får se om den blir sann...


