söndag 27 oktober 2013

Höstens vackra färger

Jag hade hoppats på att det skulle bli en Oktoberresa ner till fina Grebbestad men semestern godkändes inte och jag blev kvar i trista tråkiga Stockholm. Jag har dock inte gett upp hoppet och så fort jag får ledig så ska jag se om jag inte kan ta mig ner, även om det ens bara är för några dagar. En lång weekend eller nåt. Hade velat se Grebbestad i full höstskrud, men det får bli senhöst istället.

Jobbsökandet går inte alls, väldigt få jobb kommer ut men jag kollar fortfarande och dyker något upp så är det jag som söker det. För plötsligt händer det, eller hur :)

Idag ska jag titta på hus. Oavsett om jag flyttar till Grebbestad eller köper hus så är det nog förändringen jag är ute efter. Sen att drömmen alltid finns där om att en dag bo i den lilla kuststaden, det är ett faktum :)

Hoppas på återseende snart!