Hallå där ute, det är ju inte så många som har kommit att följa denna bloggen så det har inte blivit så mycket skriveri på sista tiden. Skolan tar snart slut... Jättetrist. Jag kommer sakna flera, men framförallt några få som jag kommit väldigt nära.
En person har jag utvecklat en speciell relation till och när han lämnar byn så kommer jag gråta.. Det kommer göra ont men sen kommer livet att gå vidare.
Den som har blivit min närmsta vän här kommer att bo kvar under sommaren, kanske kommer han att stanna längre. Jag håller så klart tummarna. Min fina fina vän!
En annan har sagt att hon kommer och hälsar på i sommar och jag hoppas verkligen det. För det kommer bli tomt utan hennes sällskap och mys :)
Nu är boende klart. Och från och med hösten så kommer jag med största sannolikhet att börja plugga igen! Haha aaa ni läste rätt. Jag har sökt in till Marinkursen och det känns SÅ jäkla bra! Och jag längtar, fast nää nu vill jag bara spendera sommaren här. Tänka sig, en hel lång sommar i Grebbestad. I min lilla favvoby. Okej, jag kommer spendera den på Tanum Shoppingcenter men ändå ;)
Men det var en liten update från mig. Ta hand om er så hörs vi!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar