lördag 6 december 2014

Julmarknad i Grebbestad

Idag har det varit fantastiskt väder och det tackar vi för då det varit julmarknad i byn. Mycket folk var ute och det var skratt och glada miner överallt. En fantastisk dag som självklart måste minnas genom foton :)

Jag tog ca 200 bilder och här kommer första rundan, resten imorgon.
Titta och njut!






Böstebar var fyllt med småbord med mysiga saker att köpa.





Äppelmust från Nöddö, supergod!

Parkeringen hade förvandlats till julmarknad under två tält :)



Tomten var på besök



Lycka för dom små

Sprang på 2014 års prins av Grebbestad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar