Jag tog ca 200 bilder och här kommer första rundan, resten imorgon.
Titta och njut!
Böstebar var fyllt med småbord med mysiga saker att köpa.
![]() |
| Äppelmust från Nöddö, supergod! |
Parkeringen hade förvandlats till julmarknad under två tält :)
![]() |
| Tomten var på besök |
![]() |
| Lycka för dom små |
![]() |
| Sprang på 2014 års prins av Grebbestad |





















Inga kommentarer:
Skicka en kommentar