![]() |
| Vacker solnedgång i vackra Sannäs |
Veckan har varit otroligt hektisk men snart är det över och jag hoppas att jag får vila ut någorlunda under veckan som kommer. För sen kommer en fullsmockad vecka igen. Först är det jobb nästa helg, sen far jag "hem" till Stockholm på måndag för att stanna där en vecka. Och stressen kommer alltid krypandes då.. Men den här gången kommer bli annorlunda, mitt beslut står fast och förutom att träffa familjen och vännerna så åker jag hem för att avsluta något som jag älskade när jag påbörjade det men som, tyvärr, under senare år enbart är en börda. Det känns läskigt, men jag vet att jag fattat rätt beslut.
![]() |
| Onsdagspastan på Sjögrens i backen |
Igår och idag har det varit jobb och jag trivs verkligen att stå i butik, att få ge service! Det var längesen det var så och längesen jag hade känslan att jag trivs på ett jobb. Det glädjer mig. Mina kollegor är fantastiska och får dagen att kännas kort. Jag hoppas att det finns chans till heltid när studierna är avslutade, det skulle vara fantastiskt.
![]() |
| Det är här jag vill leva resten av livet! |
Nu är det dags att ta tag i dagen. Önskar Dig en fantastisk dag!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar