söndag 1 februari 2015

Fyndat till lägenheten!

Nu yr snön utanför fönstret igen och förgyller vår tillvaro. Gårdagen var fantastisk på så många vis. Jag hade besök på morgonen av en kär vän och efter det for jag iväg till Hamburgsund och träffade en väldigt trevlig norsk kvinna. Hon visade mig en kista jag hittat på blocket och den var lika fin som på bilden! Vilken lycka! Så nu börjar vardagsrummet ta form. Då kistan kom från ett dödsbo så ska jag åka tillbaka någon dag och inhandla lite mer möbler/prylar. Mannen som bodde i huset visste vad han gjorde och hela hans hus var magiskt. Jag rös när jag gick in för den kärleken som låg bakom varenda lite pinal i huset strålade mot mig. Önskar att jag vore miljonär så jag kunde köpa hela huset!

På kvällen kom det några vänner över och vi hade en mysig kväll med god mat, snack om allt och inget och en hel massa skratt! Livet på västkusten är fantastiskt som alltid och snart ska jag hämta upp en annan vän och bege mig till gladare breddgrader - Happy Price :)

Ha en fantastisk söndag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar