Annars sitter jag och funderar över livet. Det börjar hända saker och jag hoppas att det kommer hända mer snart. Jag vill att mitt liv förändras totalt!
Jag vet att man ska leva i nuet men saker kommer hända. Imorn får jag kanske träffa en kille jag föll för förra året, vi har inte setts på jättelänge.
På fredag har jag fullt upp på förmiddagen, offerter nästa!
Lördag får jag sällskap av kompisen och det är mellofinal ;)
På söndag ska jag eventuellt åka till bästa vännen och hennes nya lägenhet.
Nästa vecka är det en hel jobbdag, sen är det annat som hägrar, bl.a. en utlandsresa :)
Visst är det kul när det händer saker!!
Ja, nu är det klart.
Gallring nr 1 - check
Gallring nr 2 - check
Gallring nr 3 - ???
Weeee!!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar