lördag 1 mars 2014

Renovering?

Jag går i renoveringstankar. Om jag inte har råd att flytta till hus så kan jag ändå se till att gilla läget och fixa till lägenheten jag bor i. Så jag har gjort lite grundjobb. Mäklaren kommer hit om några veckor och gör en värdering. Lånet blir då beviljat och vid det laget så borde firman jag ska anlita ha varit här och kunnat ge mig en fair offert. Det känns som att det här är ett projekt jag kan göra och avsluta. Men jag har ju inte sån tur med sånt så vi får väl se.

Annars är allt upponer. Låter kanske konstigt, men jag känner mig så osäker på typ allt. Något måste hända så jag känner mig stabil igen. Allt är bara borta. Jag är singeln som är femte hjulet hur jag än gör. Jag vill inte vara till besvär. Jag vill inte att folk bjuder mig för att dom tycker synd om mig.

GAAAAAAAAAH!!!!!

I torsdags åt jag middag med min vän. Jag behövde det innan helgen och det var mysigt. Träffade en sjukt gammal go kollega oxå, underbart! Men innan jag och min vän åkte åt olika håll så ställde jag en fråga. Min vän tog det inte alls som jag tänkt utan överraskade mig. Hoppet finns, även om det är tunt och svagt.

Nu ska jag ta en dusch och sen tänkte jag bege mig till ett centrum i närheten. Det är alltid lika spännande.

Trevlig lördag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar