Scary Mary!
Börjar med helgen. Den var lugn men jag fick ändå träffa mina fina vänner. Det blev Lets Dance, mello och Farmen på varsin dag. Jag unnar mina vänner kärleken och jag tycker det är underbart, samtidigt som jag tycker att det är sjukt jobbigt att sitta där själv, ensam medan dom är en familj. Men det kanske är min tur snart?
Idag ringde dom igen!!! Jag blev tagen helt på sängen, undrade vem det var som ringde vid den tiden. Hon sa att dom gillade det dom fått hittills och vill att jag kommer dit på intervju. Herregud! Jag är helt snurrig. Den här gången kommer jag få mer info om hur det hela kommer gå till och jag kommer bli intervjua framför kameran *skrattar nervöst*
Det är inget som säger att det kommer bli jag som står där i slutändan MEN tänk om det är det. Tänk om JAG kan få chansen att träffa någon helt underbar! Åh vad jag längtar! Jag har ju galet mycket kärlek i mig och är trött på att bli behandlad som en idiot!
Är det min tur att hitta kärleken?

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar