Så var det fredag och jag har bokat in möte med tre olika firmor som ska kolla på mitt badrum för en renovering. Jag anmälde mig på offerta.se och har fått några offerter. En firma, Badrumsfixaren, hittade jag själv på nätet och tog kontakt med dem själv. De har gett en offert på en beskrivning av vad jag vill ha, dock har jag inte bokat in något möte med dessa. Vi får se hur det blir.
Företag nr 1 - Badrums Design
Dessa var först att kontakta mig både via offerta.se och via mail. Väldigt trevligt och professionellt bemötande. I mailet berättade Martin om vart företaget är medlemmar och vad de är behöriga att göra. Han fick ringa tre ggr innan han fick tag i mig och då bestämde vi tid att träffas. Han berättade att han skulle skicka en kille som hette Björn. Björn ringde mig och frågade om han fick komma tidigare vilket inte var några problem, han var punktlig och kom i "arbetarkläder". Gav ett bra intryck. Han kikade in i badrummet och ställde frågor och vi pratade lite allmänt. När vi pratade kändes det inte som att han var överentusiastisk, han berättade och svarade på frågorna men var inte så intresserad kändes det som. Men kände mig nöjd när han gick och ser fram emot att få offerten.
Företag nr 2 - Stockholm Prime Service
Fick ett sms ganska direkt efter jag lagt in annonsen att Mario skulle ta kontakt med mig och tills dess fick jag gärna kika på deras hemsida. Tiden passerade och jag fick ett samtal, han hittade inte. Efter lite guidning så hittade han och utanför dörren stog en prydligt klädd kille med ett stort leende. I handen hade han ett gäng papper och en iPad. Vi tittade in i badrummet och han frågade hur jag ville ha det. Sen berättade han hur dom jobbade och visade bilder på badrum han nyligen renoverat. Han sa att det kunden vill ha, ska kunden få. Han visade enormt engagemang och vilja. Helt klart intressant.
Nu väntar jag in sista besöket för idag.
Företag nr 3 - RenoveraNU
Blev uppringd av Jani och vi bokade tid. Dagens bästa. Saklig, trevlig, engagerad och noggrann. Ja och punktlig. Behöver inte skriva så mycket, tycker att det verkar toppen.
Nu återstår det att se hur offerterna ser ut.
Trevlig helg!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar