Veckan har börjat gå mot sitt slut och det har bjudits på alla sorters väder känns det som. Tisdagen var min absoluta favoritdag med kyla och sol! Bättre än så kan det inte bli, jo det kan vara lite snö också. I onsdags regnade det som aldrig förr och det var mindre kul.
Men som tur var hann jag ta en promenad mitt på dagen i tisdags då jag var ledig från skolan och jag fick några mysiga bilder, även om det bara var med mobilen :)
Det är dagar som dessa som fyller på min energi till fullo!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar