måndag 22 september 2014

Another day in paradise

Det knallar på och livet känns hoppfullt! I fredags var vi strax utanför Strömstad och klättrade. Tyvärr sviker minnet mig och jag vet inte vad det hette, men å så vackert. Det blev klättring, matlagning över öppen eld och ett dopp för min del :)

Naturen runt omkring var fantastisk så här kommer lite bilder från dagen:










Titta noga, hittar du klättraren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar