Det knallar på och livet känns hoppfullt! I fredags var vi strax utanför Strömstad och klättrade. Tyvärr sviker minnet mig och jag vet inte vad det hette, men å så vackert. Det blev klättring, matlagning över öppen eld och ett dopp för min del :) Naturen runt omkring var fantastisk så här kommer lite bilder från dagen:
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar