Idag har jag spenderat dagen i en kajak, ute till havs. Vilket fantastiskt sätt att fylla på energi! Marcus på Skärgårdsidyllen var vår prima guide. Det kommer bilder och mer om det senare.
Ikväll är jag otroligt trött men tänkte ändå bjuda på några bilder från vackra Grebbestad.




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar