Det fina vädret håller i sig och jag fortsätter njuta. Träffade en trevlig norsk familj häromdagen som var på besök i byn och dottern var så sugen på pizza, självklart hänvisa jag dem till Fyren.
Härliga färger och ett omtyckt objekt för mig :)
Välkommen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar