lördag 25 oktober 2014

Höstlovet har börjat!

Igår var sista dagen i skolan innan höstlovet, det som så många har längtat till. Vi avslutade veckan med att åka till Strömstad Spa (Quality Spa & Resort), vilket var helt fantastiskt. Även om vi inte tog någon behandling så var hela upplevelsen fantastisk och jag hade separationsångest när vi åkte därifrån :) Självklart fotade jag men det får komma i ett annat inlägg då jag är i full flärd att göra mig i ordning för att åka mot Stockholm.

Jag väntar på att ljuset ute ska komma så jag slipper köra i mörker, sen beger jag mig. Ska lägga in mina väskor i bilen och göra lite småfix i lägenheten, sen drar jag. Det är nog första gången det känns okej att åka ifrån Grebbestad, men av en enda anledning - jag kommer tillbaka snart igen!

Så häng kvar så får ni snart se magiska bilder från Strömstad Spa, även om jag just då är i närheten av Stockholm ;)

Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar