Ibland händer det, det kan vara nåt litet men det gör inget bara det händer. Förra veckan innehöll ett sånt moment och imorgon händer det. Eftersom jag vet att morgondagens möte inte blir något just nu så kanske det ändå leder vidare. Det kan vara början på något. Utan att säga för mycket så kan jag berätta att det är ett kunskapstest inom ett område som intresserar mig och det ska bli kul att se vad som finns innanför pannbenet :) Jag har ofta hängt med folk som sysslar med saker inom detta område, men det säger inte att jag snappat upp saker å ting. Men imorn får jag veta mer. Sjukt spännande!
Samtidigt som jag inte mår helt ok just nu så mår jag just helt ok. Det är så konstigt för även fast jag kan gråta på jobbet på dagarna så när jag sitter hemma och tänker på saker å ting jag vill göra eller hitta på så mår jag bra. Känner mig lite schizo ;)
Jag vet inte hur jag ska få allt att gå ihop men att det ska ske en förändring är helt klart. I helgen ska jag ta med mig mamma och åka och titta på "min" tomt. Känns allt bra kanske jag snart blir tomtägare, hur coolt är inte det :oP
Ta hand om er där ute så hörs vi snart igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar