Hej och godmorgon =)
I tisdags vid lunch åkte jag hem. Situationen på mitt arbete har sista tiden inte varit det bästa och tyvärr är det många som inte mår bra inkl. mig själv. Och i tisdags bröt jag ihop och åkte hem. Igår var jag sänkt hela dagen men idag känner jag att en del energi har kommit tillbaka.
Det tog mig över tre timmar igår för att ta mig i kragen och gå ut och gå en sväng, men till slut kom jag iväg och det gjorde mig otroligt gott.
Naturen sänker stressnivån i kroppen fort och det är bra. Jag var ute i en halvtimma och kände mig lugnare när jag kom hem men vilade resten av dagen/kvällen ändå.
Det är så otroligt mycket som snurrar i huvudet just nu. Vet varken ut eller in. Jag vill göra SÅ mycket men det känns som om allt handlar om pengar och det är något jag inte har. Jag vill ut och resa, jag vill flytta, jag vill renovera... Jag vill ha ett liv!
I tisdags kväll pratade jag länge med min killkompis, han sa att hans liv är så tråkigt. Men han skulle dö om han hade mitt liv. Han gör saker, han är ute på stan jämt å ständigt, han reser och jag sa det till honom oxå. Men jag tror inte att lösningen är att åka utomlands och eventuellt ligga med en förlovad tjej.. Ja, jag stör mig som fan på det och det vet han om =)
Min kropp reagerar väldigt kraftigt på saker å ting just nu. Jag blir rädd för minsta lilla, hela jag hoppar till och det går kalla kårar längs hela mig och det tar tid innan det försvinner. Jag gråter för minsta lilla och ja, som vanligt sover jag illa.. Jag önskar SÅ att jag kunde komma på nåt så jag slipper det här.. Bytta jobb? Ett steg i rätt riktning helt klart.
Take care!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar