söndag 9 februari 2014

Iväg på husvisning!

Idag tog jag med mig mamma på husvisning i Österbybruk. Huset är från 1963 och det märks inuti men jag älskade det och blev kär :) Även mamma blev kär vilket är kul. Det var galet mycket folk som tittade på huset så priset kommer garanterat att stiga en del.

Ikväll har jag suttit och funderat, jag har tänkt på för- och nackdelar med detta. Vad innebär det att köpa ett hus? Har jag råd? Kommer jag palla att åka till jobbet varje dag? Det kommer ta mig 1½ timma tur och det är ganska mycket, men jag vet folk som åker än längre.. Och förhoppningsvis ska jag inte vara kvar på jobbet allt för länge till och om jag köper hus så kan jag börja leta jobb i Uppsala istället.

Många frågor och många tankar.. Hur ska jag göra? Ibland måste man våga, annars får man aldrig veta.. Men fan så svårt det är...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar