måndag 24 februari 2014

Läskigt men samtidigt kul!

När klockan började närma sig 13 knöt det sig i magen. Vad skulle hon fråga? Vad skulle hon säga? Hur går det till? Massa frågor snurrade i huvudet och ju mer jag tänkte på desto mer nervös blev jag. Sen ringde telefonen...

Vi pratade i 34 minuter. Nervositeten försvann nog aldrig helt men det flöt på ganska bra men nu ikväll när jag tänkt lite så är det så mycket jag inte fick med. Som att jag är sämst på mode, att jag scrapbookar och vill träffa en händig man :)

Jag kom igenom första gallringen, nu väntar nästa gallring - fixar jag den med? Om jag gör det får jag åka in till dom i stan på en ny intervju. Där kommer jag få veta mer om vad allt går ut på, så just nu vet jag ingenting.

Spännande. Läskigt. Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar