lördag 9 augusti 2014

Äntligen här!

Känslan att rulla in i Grebbestad med rutorna nere och känna saltvattenlukten är obeskrivlig. Att återse gungorna i lekparken vid glasskiosken, boulegubbarna, fiskaffärn och hela bryggan. Och sen åka upp på gatan som jag åkt uppför så många ggr förr, det kändes som jag kom hem.

Jag älskar den här lilla staden med alla sina egenheter :)

Nu måste jag se till att fixa jobb här så jag kan få flytta hem!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar