Om jag har riktigt tur så är det bara 5 dagar kvar innan väckarklockan ringer galet tidigt och vid den här tiden så sitter jag och mamma med en varsin latte i bilen påväg till bästaste stället. Vi mumsar i oss Ahlgrens bilar, jag kanske småskrattar åt mammas försök att hålla sig vaken. Fast näe, jag tror att vi båda vet att om bara någon timma så fyller saltvattenluften bilen och vi är framme på västkustens pärla, där vi så länge har befunnit oss sommartid, dit vi återkommer om och om igen.
Första gången vi kör genom Grebbestad fylls lungorna med västkustluft och hela kroppen blir glad. Den där känslan. Jag älskar den känslan!
I November öppnar Tanum Shoppingcenter som kommer vara fullt med härliga shoppingmöjligheter. Jag håller span på jobb och har faktiskt skickat iväg en ansökan och tänkte skicka iväg en till. Jag ska prata med mina underbara hyresgäster (liksom jag gjorde förra året) och se om det finns chans att hyra lägenheten höst till vår. Tänk om det här är min möjlighet :)
Man ska leva i nuet, men det är så svårt när man vet att något så underbart komma skall. Men idag ska jag åka och hälsa på bästa vännens mamma och där blir det bad, grillning och jag gissar på mycket skratt. Så just nu ser jag fram emot det.
Ha en underbar lördag gott folk!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar