onsdag 20 augusti 2014
Så var dom iväg...
Idag har jag skickat iväg ansökan, jag hoppas men vågar inte tro nåt eftersom första dagen är den 25:e - dvs på måndag! Men jag måste försöka :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar