onsdag 20 augusti 2014

Så var dom iväg...

Idag har jag skickat iväg ansökan, jag hoppas men vågar inte tro nåt eftersom första dagen är den 25:e - dvs på måndag! Men jag måste försöka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar