lördag 22 november 2014

Fotolek uppe på Stöberget

Jag har alltid tyckt om att fota men jag har aldrig gått någon kurs utan jag fotar för att det är en hobby, något jag tycker är kul och rogivande. Sen ibland får jag till några bra foton men i mina ögon är alla lika bra - det är ju ändå jag som tagit dom ;)

Idag kliade det lite i fotonerven och jag klädde på mig och gick upp på berget och fotade lite. Himlen var tacksam och mitt i allt så tittade solen fram. Underbart. Det är samma motiv men tagna på olika sätt, jag försökte leka mig fram till något.. Vad vet jag inte, men här är bilderna :)

Min kamera :)

En av masterna


Här kan man sitta å njuta av utsikten.

Ganska tomt just nu...

Men några båtar rör sig fortfarande.



Någon fryser om vänster hand.



Himlen ser magisk ut :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar