söndag 16 november 2014

Så går helgen mot sitt slut...

Om man räknar fredagen som helg så har jag besökt det nya fina shoppingcentret två ggr redan. En gång i fredags och en gång idag. Innan jag flyttade hit så har jag tagit saker för givet, som en bra mataffär eller helt enkelt ett H&M. Det har tagit ett tag men jag har insett att jag varit bortskämd med att ha detta bara runt knuten. För jag är otroligt glad över att Tanum Shoppingcenter har öppnat.

Att det är helt nytt gör ju självklart sitt till men charmen, känslan och ja, bara att kunna gå omkring där och mysa är oslagbart. Jag HAR saknat detta, så är det bara.

Det är en bra blandning av butiker och restauranger. Det finns det man vill ha liksom. Jag hade tänkt fota lite idag men det blev lite ont om tid så bilder får komma senare. Förvisso är det många som fotat, som tex Robert som jag länkar till här bredvid.

Jag tror detta kan bli väldigt positivt för Tanum och jag ser fram emot att få följa utvecklingen!
Foto: Robert Dahlberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar