Att det är helt nytt gör ju självklart sitt till men charmen, känslan och ja, bara att kunna gå omkring där och mysa är oslagbart. Jag HAR saknat detta, så är det bara.
Det är en bra blandning av butiker och restauranger. Det finns det man vill ha liksom. Jag hade tänkt fota lite idag men det blev lite ont om tid så bilder får komma senare. Förvisso är det många som fotat, som tex Robert som jag länkar till här bredvid.
Jag tror detta kan bli väldigt positivt för Tanum och jag ser fram emot att få följa utvecklingen!
![]() |
| Foto: Robert Dahlberg |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar