fredag 14 november 2014

Tanum Shoppingcenter

Nu är det inte långt kvar. Imorgon kl.11 öppnar Tanum Shoppingcenter och det med pompa och ståt! Jag har fått chansen att tjuvkika lite och det jag sett hittills är fantastiskt. Jag har en känsla att det här kommer bli min nya sysselsättning oavsett om jag jobbar eller inte. Jag hade ett centrum hemma som var som mitt andra hem, gick jag fram till Waynes så visste dom vad jag ville ha. Och nu när jag inte är där så hälsar dom till mig via en kompis som fikar där. Service, känsla och kundfokuserat! Och absolut det lilla extra ;)

Men är du nyfiken på vad som kommer finnas i centret så kolla in hemsidan för Tanums Shopping, där avslöjas allt.

Vi kanske ses på lördag? Eller är du där någon annan dag så hittar du mig garanterat i "min" butik eller sittandes hos Coffeehouse by George, smuttandes på en fantastiskt god vaniljlatte.

Ha en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar