Sådär, jag har bokat lägenheten nu!!! Weee! Okej, inte ropa hej riktigt än, har inte fått bekräftat att jag får den, den veckan jag vill ha. Men hoppas, hoppas, HOPPAS!! En vecka i paradiset. Jag har valt att åka ner rätt sent då jag gillar när det är lite folk, konstigt va :)
Får se om kära mor kan fixa så hon kan följa med, annars åker jag ner själv. Gillar att bara chilla och njuta av salt luft, bryggan och att få vara på bästkusten.
Så, så fort jag få bekräftat att det är jag som får hyra så är det klart! Längtar som tusan kan jag lova! Håll tummarna så ses vi i GREBBESTAD i augusti! *ler stort*
| Fina, underbara Grebbestad |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar