Nu börjar allt iaf. Och det går fort! Helt galet och jag som aldrig är inne i Stockholm, hur ska det här gå? Det kommer bli ett väldans flängande fram å tillbaka. Men åh vilken resa!
Solen skiner och livet känns hoppfullt även om jag längtar efter...ja.. Näe, försöker sudda..

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar