måndag 21 april 2014

Det går fort nu...

Nervös? Näe inte jätte, det kommer nog först när saker å ting börjar hända. Så surt med sekretessavtal - det är ju SÅ mycket roligare att få berätta allt för nära å kära!

Nu börjar allt iaf. Och det går fort! Helt galet och jag som aldrig är inne i Stockholm, hur ska det här gå? Det kommer bli ett väldans flängande fram å tillbaka. Men åh vilken resa!

Solen skiner och livet känns hoppfullt även om jag längtar efter...ja.. Näe, försöker sudda.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar