söndag 27 april 2014
En vacker söndag
Är påväg till Stockholm igen. Tänkte leta upp Starbucks och ta en kaffe medan jag går dit jag ska. Lite mysigt och gott. Eller hur :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar