söndag 6 april 2014

Kärlek!

Vänner är det bästa man kan ha. Speciellt när någon överraskar en med att säga nåt man aldrig trodde denne skulle säga. Tänk att tre ord kan göra mig så glad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar