söndag 6 april 2014
Kärlek!
Vänner är det bästa man kan ha. Speciellt när någon överraskar en med att säga nåt man aldrig trodde denne skulle säga. Tänk att tre ord kan göra mig så glad :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar