Det är mycket kärlek just nu, tankar, funderingar och längtan. Tänk att få ha nån att dela livet med, någon att vara galen med, någon som kan hjälpa en när två händer är för lite eller bara finnas där när allt känns lite grått.
Solen skiner, mina vänner är fantastiska och livet är egentligen rätt underbart. Men jag saknar han den dära att dela det med. Så istället för att gå ut och njuta, låser jag in mig och städar istället. Bra sätt att glömma allt. Tills jag behöver åka till Ikea och inser att jag inte kan göra det själv. Hur sjutton ska jag kunna orka bära ut allt till en bil som är alldeles för liten, hur ska jag kunna hamra å spika samtidigt som jag behöver hålla i på två ställen? Näe ibland är det skit å va själv!
I veckan mailade jag min fantastiska hyrsesvärd i Grebbestad och det ser ut som att jag kommer dit även i år, en hel vecka! SOM jag längtar! En vecka med saltvatten, räkor och vin. Längtar, längtar, LÄNGTAR!
Nu ska jag fortsätta tömma min garderob och höja musiken lite extra så jag får skrika med i texterna utan att grannarna hör min röst ;)
Hare bra där ute i påsksolen och njut av din familj!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar