Det var en kväll jag sent kommer att glömma, oavsett hur framtiden blir. Jag är fortfarande med men nu tystnar jag eftersom jag skrivit på ett sekretessavtal.. :-/
Igår kändes det självklart, idag känns det läskigt. Imorn måste jag bestämma mig.
Ibland svänger livet, ska jag hoppa på och lägga all in eller ska jag fega?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar