onsdag 16 april 2014

Dagen efter..

Det var en kväll jag sent kommer att glömma, oavsett hur framtiden blir. Jag är fortfarande med men nu tystnar jag eftersom jag skrivit på ett sekretessavtal.. :-/ 

Igår kändes det självklart, idag känns det läskigt. Imorn måste jag bestämma mig. 

Ibland svänger livet, ska jag hoppa på och lägga all in eller ska jag fega?

Alternativ ett låter roligast, eller hur :)

Life goes on...på ett eller annat sätt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar