7 dagar. En vecka. Man ska inte längta till framtiden utan leva i nuet. Ibland är det lättare sagt än gjort. Jag njuter av ovissheten om vad som kommer hända. Jag är glad att jag kommit så långt. Och jag längtar!
Tänk om det är jag som är en av de få som får chansen. Vilken grej! Massa tankar kring det här ;)
Men idag är det tisdag och jag har meditation kl.16 sen blir det att åka förbi polisen för att åka hem och packa. I helgen drar jag till Berlin!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar