torsdag 24 april 2014

Stockholm står i blom :)

Sitter på tåget hem från stan, vårt vackra Stockholm. Jag är sällan där, tycker det är knepigt att ta mig dit å hem. Jag är nog väldigt bekväm av mig ;) Men när jag väl åker in är det mysigt och jag njuter av hur vackert det är. Sen att det är sjukt mycket människor som stövlar omkring försöker jag ignorera.

Kungsträdgården stod i full blom och det var så vackert.

Snart är jag framme vid min station, eller där jag har bilen ståendes. Känns lite jobbigt att behöva ha den på en stor parkering så länge. Min lilla bil :)

Ska bli skönt att koma hem, lägga mig i soffan och tömma huvudet på tankar. Det blev en rätt jobbig session idag och kamerorna gör det inte lättare.

Ha en fin kväll nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar