onsdag 2 april 2014

Slutcasting!!

Du läste rätt och det är helt galet! Jag, lilla jag, har gått vidare till slutcasting för att hitta the one and only, min själsfrände, min partner in crime, min bästa vän och drömprins! Fick ett samtal idag som jag missade och när jag lyssnade av mobilsvaret skrek jag faktiskt rakt ut haha 

Ringde mamma så fort jag hört meddelandet och sen ringde dom upp igen och vi pratade lite om vad som komma skall. Efteråt gick sms och samtal varma, måste ju berätta för nära och kära. Ikväll ska jag hem till brorsan och berätta, är lite nervös. Vet hur han kan vara men jag hoppas att han ser det här som en kul grej och unnar mig det.

Det är helt otroligt, tänk om jag är en av dom som går vidare till TV! Så sjukt läskigt men ändå så himla kul, jag kan liksom inte bestämma mig! Det är ju med skräckblandad förtjusning jag kommer vänta på beskedet sen. Weeee!

Det här kan vara det sista jag skriver om det här, sen kommer ni få se själva vad som händer på TV men jag kommer skriva lite då och då ändå, livet går ju vidare på andra plan ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar