tisdag 6 januari 2015

God morgon!

Runt omkring mig brinner flera ljus som ger mitt lilla mysiga vardagsrum ett varmt ljus. Morgonens musik är mina favorit ballader och själv ligger jag i soffan och ser hur dagen vaknar till liv utanför fönstret. Vardagsrummet är mitt favoritrum, det är så otroligt harmoniskt. Ingen TV som stör, jag är osäker på om jag vill ha en TV hit faktiskt. Även om en kompis sa att han trodde att jag kunde behålla det harmoniska.. Men just nu njuter jag :)

Om en timma ska jag och vännen bege oss till Nordby. Jag ska se om jag kan hitta något på Stadium, presentkort är fint att ha. Sen blir det besök på Classe Ohlsson för att se om det finns tätningslist till mina fönster. Och sen blir det...ja, jag trodde aldrig att jag skulle köpa en men...det blir jakt efter en flanellpj så jag slipper frysa på natten/morgonen. Tofflor kan oxå bli ett inköp :)

Vad resten av dagen har att ge får jag se. En prommis med vännen kanske. Fortsätta bo in mig. 

Vilket fall så önskar jag Dig en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar