Det känns tufft och segt idag. Veckan har varit spännande, annorlunda och underbar. Snart måste jag dock åka tillbaka till Stockholm igen. Jag önskar att jag kunde få ta med mig några bra nyheter hem och på sätt å vis kan jag det. Det är en del på gång och jag ska försöka få tag på en person idag igen, bara hoppas att telefonen funkar.
Näe, dags att göra dagen och du vet väl att solen alltid skiner i Grebbestad ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar