En vecka går galet fort, speciellt om man trivs och har det bra. Egentligen borde jag vara hemma i min lägenhet nu men det blev lite ändring på planerna.
Gårdagen var som vanligt helt underbar. Efter frukosten hos Sjögrens i backen så gjorde jag som vanligt, tog det lugnt och mös lite. Efter ett tag for jag till Tanum strand och pratade med en tjej i receptionen och jag lämnade även in mitt CV. Sen är det bara att hålla tummarna att jag får ett samtal från dem.
Senare under dagen så tog jag bilen till husvärdens garage där vi byggde en raket åt lillkillen. Regnet höll sig borta och solen värmde ordentligt när den fick chans för molnen. Vi hann med en hel del bus innan vi åkte hemåt. Sista kvällen var det meningen och jag ville grilla. Jag fick hjälp med grillen och sen flyttade dom andra ner till min lilla altan då den var i solen. Efter en gudomligt god middag fylldes det på med folk och vi var som mest sex personer, när grannfrun tittade förbi. Det blev sent och imorse när jag vaknade så valde jag att ta det säkra före det osäkra och stanna en dag extra.
Så när jag väl piggnat på mig så gick jag den välkända vägen ner till ICA för att handla lite mat. Sen gick jag upp igen och det har varit en mysdag i soffan hela dagen. Imorgon blir det sista frukosten hos Sjögrens och sen ska jag fixa lite saker innan jag styr Uno mot Stockholm. Det kommer kännas otroligt trist, men nu kan allt hända!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar