lördag 24 augusti 2013

Gamla minnen

Jag har som sagt varit i Grebbestad så många gånger förut och varje gång är en fröjd för själen. Just nu saknar jag det mer än någonsin och vill åka tillbaka så snart jag bara kan. Jag hoppas på att kunna åka ner en hel vecka även nästa gång men det beror helt på om "min" lägenhet är ledig eller om jag måste hitta annat boende.

Självklart är förhoppningarna att jag hittar ett jobb, då kan jag flytta ner istället för att bara vara där en vecka :)

Här kommer lite bilder från förra årets resa.

Tjurpannan

Ett måste, att fiska krabbor!




Sjögrens frukostbuffé är bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar